poniedziałek, 11 listopada 2013

Te małe seksowne cyferki - Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy.

Źródło: ksiegarnia.pwn.pl
Dziś chciałbym przybliżyć Wam książkę o bardzo długim tytule... "Te małe seksowne cyferki - Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy" to książka, której autorem jest Dimitri Maex, a współpracował z nim przy jej tworzeniu Paul B. Brown. Ten pierwszy jest menedżerem zarządzającym w firmie OglivyOne - firmy zajmującej się marketingiem.

Na początku muszę przyznać, że do zakupu książki zachęcił mnie jedynie jej tytuł - intrygujący, być może pokazujący jakąś magię liczb w sposób bardzo techniczny. Nie zdziwiłem się więc, gdy dostałem tą książkę do rąk. Wizualnie - pozostawia wiele do życzenia. Nie wygląda atrakcyjnie i jeśli ktoś kierowałby się jedynie okładką, to raczej z małym prawdopodobieństwem wybrałby tą pozycję. Mi się udało.

Muszę jednak przyznać, że pierwsze podejście do książki podczas którego przeczytałem jedynie kilka stron, było raczej bezowocne. Nie wciągnąłem się i odłożyłem ją na półkę. Dopiero po jakimś czasie do niej wróciłem, ale z zupełnie innym wrażeniem - książkę pochłonąłem prawie na raz. Nie jest długa - ma około 250 stron, a spora jej część to wykresy czy obrazki. Ale treść okazała się być zupełnie inna od moich oczekiwań.

"Te małe seksowne cyferki - Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy" czyta się naprawdę przyjemnie. Przyjemnie, jeśli znamy terminologię i choć trochę nas interesuje ta tematyka. Jeśli książki ekonomiczne to nie nasz konik, to raczej po nią nie sięgajmy. Jest to pozycja zdecydowanie dla osób z branży reklamowej lub tych, których czytanie pozycji o tematyce ekonomicznej pasjonuje.

"Te małe seksowne cyferki - Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy" zawiera wiele wspaniałych przykładów, które mogą być wdrożone w zwykłych firmach. Nie jest to typowy podręcznik informatyczny, trudny do przyswojenia. Jest to książka łatwo napisana, która może przynieść czytającemu wiele wiedzy i radości.


Wydane przez APN Promise S.A. (dotychczas nieznane mi wydawnictwo) "Te małe seksowne cyferki - Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy" kosztują dokładnie 48,30zł. Możemy jednak czasem trafić na promocję i nabyć tą książkę taniej. Jeśli interesuje Was tematyka - z pewnością powinniście.


9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się w sumie nawet ciekawie. Kupię sobie w nagrodę za rozliczenie pit37 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka o tym jak osiągnąć sukces. Myślę jednak, że potrzeba naprawdę cały czas powiększać swoją wiedzę. Blogi, vlogi ludzi sukcesu, poradniki będa pomocne. Dla przykładu tutaj są ciekawe tematy poruszane dotyczące sukcesu i jak go osiągnąć.

      Usuń
  3. Szereg interesujących porad, prowadząc swoja działalność warto zgłębiać wiedzę, choćby przy pomocy ciekawych książek. pozdrawiam Karol z Banki24

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te progi podatkowe jakie są stosowane. Płacimy podatki gdy rzeczywiście osiągamy realny przychód a nie jak w Polsce. Dobrze wszystko opisuje strona debetowa.com.pl gdzie pojawił się nawet ostatnio wpis na temat podatków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam praktycznie wszystkie pozycje ekonomiczne, analizy finansowe. Ta książka jest bez wątpienia ciekawą propozycja, jednak te proponowane przez ciebie wcześniej książki były bardziej przystępne. Dla ludzi którym potrzebna jest gotówka na już na rozwinięcie firmy, będą one o wiele bardziej przystępne :) Szybciej uzyskamy z nich niezbędne nam informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oferty pożyczek ale nie tylko, bo także artykuły związane z pożyczkami i pożyczaniem pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim przypadku skorzystałem z oferty https://condo.pl/ i jestem bardzo zadowolony, ponieważ dzięki ich pomocy udało mi sie znalezc fantastyczne apartamenty inwestycyjne. Jeżeli jesteście zainteresowani to wszelkie informacje o ich ofercie znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń